مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-11سياسي

اجمالی| حجت الاسلام حاجی صادقی: خون شهید بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی امشب در اختتامیه دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان با بیان اینکه خدا را شاکریم ما را میهمان شهدا کرد اظهار کرد: در این گونه مجالس احساس مهمانی داشته باشید برای میزبانی که خود مهمان خداست.

وی با بیان اینکه این مجلس برای آن است که از شهدا کسب حیات کنیم گفت: شهید فقط زنده نیست فقط حیات ندارد بلکه زنده کننده و حیات بخش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت والاترین هدیه الهی و مزد جهاد است که به برترین بندگان خدا اعطا می شود افزود: خداوند متعال در قبال حیات مادی که شهید در راه دین می دهد به او حیات طیبه می دهد.

وی با اشاره به اینکه شهید به هدف خلقت رسیده است گفت: منطق شهادت در قرآن کریم منطق شاید و پیروزی و منطق حیات و به مقصد رسیدن است.

حاجی صادقی با بیان اینکه شهدا به ما جامانده ها می گویند اگر با خدا باشید و در مسیر دین و حقیقت حرکت کنید از هیچ قدرتی ترسی نخواهید داشت افزود: مجلس شهدا مجلس کسب حیات و میثاق وفاداری است تا در این مسیر پیش رویم.

وی بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین را خون شهید دانست و افزود: شهدا برای اینکه دین خدا آسیبی نبیند از همه هستی خود گذشتند، منطق شهید منطق مکتب اباعبدالله(ع)، منطق پیروزی و هیات من الذله و منطق آن جوان فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| حجت الاسلام حاجی صادقی: خون شهید بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین است

اجمالی| حجت الاسلام حاجی صادقی: خون شهید بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین است